Hobbystyczny poszukiwacz dobrego designu oraz ciekawych rozwiązań wnętrzarskich.

Czasy kiedy plakaty były tworzone w pracowniach malarskich, począwszy od postimpresjonistycznego Toulouse-Lautreca po prace Trepkowskiego i jego wybitne plakaty dla linii żeglugowej dawno minęły. Czasy kiedy plakat kojarzył się z komunistycznymi hasłami zachęcającymi do pracy i czasy kiedy młodzież kolekcjonowała gazetowe plakaty z ulubionymi piosenkarzami też odeszły w niepamięć. Plakat przeżywa dziś kolejną młodość.

 

Pokazując, że jeszcze długo nie wyjdzie z mody, oferuje szeroką gamę wzorów i kolorów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Portal decoist potwierdza ‘plakat nie jest już tylko skierowany do ozdabiania dziecięcych pokoi bądź akademików. Może być znaczącym elementem dekoracyjnym nowoczesnych wnętrz wnoszącym odrobinę koloru i kontrastu’ Przy wszystkich swoich zaletach plakat jest też relatywnie tani w porównaniu do obrazów, co zachęca do większego eksperymentowania z formą.

Szczególnym zainteresowaniem cieszy się typografia. Jest to najbardziej uniwersalna a zarazem spersonalizowana forma plakatowa- możemy poprzez nią wyrazić swoje uczucia, przekazać swoje życiowe motto, cytat z ulubionej książki lub wyrazić swoje zainteresowania i pasje. Poza samym tekstem warto zwrócić uwagę na czcionkę, która dopełni funkcję ozdobną plakatu (od tradycyjnej bezszeryfowej tj. Helvetica i Ludica po bardziej ozdobne). Chcąc oddać klimat swojej pracy i swojego pozytywnego usposobienia Dekornik.pl stworzył kolekcję MAGIC, będącą połączeniem typografii z optymistycznymi obrazami. Razem nadają plakatowi magicznego charakteru. A więc plakat z przesłaniem. Jakie będzie wasze?

plakat z przeslaniem dekornik 1

plakat_z_przeslaniem_dekornik_2

plakat_z_przeslaniem_dekornik_3

plakat_z_przeslaniem_dekornik_4

plakat_z_przeslaniem_dekornik_5 plakat_z_przeslaniem_dekornik_6 plakat_z_przeslaniem_dekornik_7


 

Hobbystyczny poszukiwacz dobrego designu oraz ciekawych rozwiązań wnętrzarskich. Autor strony DomHobby.pl