Utwór „PS Freedom” zespołu Kroki promuje najnowszą kolekcję IKEA – zobacz teledysk.

kolekcja mebli i dodatków do domu ikea ps
fot. materiały prasowe IKEA

IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.

Kroki to trzyosobowy skład, który w październiku 2016 zadebiutował na rynku „Stairs” oraz singlem „Eyes” promującym to wydawnictwo. Formację tworzą producent Szatt, wokalista Jaq Merner i basista Paweł Stachowiak. W swojej twórczości zespół umiejętnie łączy różne światy muzyczne – jazz, soul, indie rock i elektronikę.

Nietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy – dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 artystów z całego świata. Grupa reprezentuje w swojej twórczości wartości, którym hołduje nasza najnowsza kolekcja – wolność oraz niezależność

– komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Utwór „PS Freedom” opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. Jego premiera miała miejsce 26 stycznia 2017 roku podczas eventu najnowszej kolekcji IKEA PS 2017 w warszawskim klubie Niebo.

Uwielbiamy eksperymenty i niestandardowe kooperacje – z tego też powodu chętnie zgodziliśmy się na współpracę z IKEA. Dzięki niej powstał utwór w pełni wyrażający nasze podejście do życia i tworzenia muzyki – wolność. Świat jest tak skonstruowany, że wszystko musi być nazwane, określone, skategoryzowane. My w swoich kawałkach rzucamy temu wyzwanie, mamy swój własny styl. O tym właśnie jest utwór powstały w ramach współpracy

– podkreśla Jaq Merner, wokalista zespołu Kroki.

[alert type=white ]Reżyserem teledysku do piosenki „PS Freedom” jest Bart Pogoda.[/alert]

Projekty, które nie kończą się powstaniem klasycznego filmu reklamowego, są zawsze dużym wyzwaniem. Tak też było w tym przypadku. Udało się nam połączyć trzy różne światy – design, muzykę oraz film. Ta wyjątkowa kolaboracja udowadnia, że nawet tak odrębne kategorie mogą się wzajemnie uzupełniać, tworząc jedną całość

– komentuje reżyser.

Zapisz

Zapisz