Tak wygląda biuro Coca-Cola HBC w Warszawie.

Fot. Fotomohito

Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden zajmuje trzy piętra o łącznej powierzchni 5,5 tysiąca metrów kwadratowych. Inwestor chciał, aby było ono nie tylko funkcjonalne i dostosowane do korporacyjnego stylu pracy, ale także zgodne z wytycznymi marki. Dlatego do zaprojektowania wnętrza zaproszono architektów z pracowni BIT CREATIVE, których projekty świetnie oddają charakter marek, dla których są tworzone, zachowując jednocześnie swój unikalny styl.

Wnętrza warszawskiego biura Coca-Cola HBC są pełne odniesień do jej flagowych produktów, które stanowią integralne elementy wystroju, nadając przestrzeni unikalny charakter. Już od wejścia można poczuć ten klimat dzięki recepcyjnej ladzie w kształcie charakterystycznej „Fali”. Ta pojawia się również w dekoracyjnym oświetleniu i na podłodze.

Biuro Coca-Cola
Fot. Fotomohito

Lada prezentuje butelki Coca-Coli, będąc jednocześnie zapowiedzią tego, co znajdziemy w całym biurze. Ściany ozdobione kapslami ułożonymi w kształt butelek i logo Coca-Cola, szafki z uchwytami w kształcie butelek oraz użycie odpowiednich kolorów i naklejek jasno wskazują, gdzie się znajdujemy.

Fot. Fotomohito

Architekci z BIT CREATIVE poświęcili wiele czasu na zaplanowanie funkcjonalnego układu biura, który wspiera twórczą pracę. Open space został zaprojektowany z myślą o bieżących potrzebach firmy i jej filozofii pracy, a także z możliwością przyszłych zmian zgodnie z rozwojem i nowymi trendami. Różne strefy, w tym miejsca pracy zarządu, rozmieszczono tak, by zachować otwartość i zapewnić komfort, w tym akustyczny. Stanowiska pracy są podzielone na maksymalnie 12-osobowe zespoły i oddzielone wysokimi przepierzeniami. Wykładziny z podkładem bitumicznym, ścianki i meble pomagają utrzymać odpowiednią akustykę, jednocześnie zwiększając estetykę przestrzeni.

Sala konferencyjna
Fot. Fotomohito

Pracownicy mają dostęp do licznych nieformalnych stref, które zwiększają przyjazność biura. Relaksowi sprzyjają huśtawki oraz bujna zieleń, które umożliwiają wytchnienie w trakcie pracy. Są także miejsca przeznaczone na szybkie, swobodne spotkania ułatwiające integrację zespołów. W biurze znajdują się małe i duże sale konferencyjne, kuchnie z jadalniami oraz taras, który w sezonie letnim staje się dodatkową zaletą. Przyciągają uwagę także budki w formie domków i kontenerów, idealne do chwilowego wyciszenia.

Fot. Fotomohito

Wystrój sal konferencyjnych jest inspirowany różnymi produktami marki Coca-Cola HBC. Na każdym z trzech pięter znajdują się większe sale konferencyjne, które noszą nazwy i są zaprojektowane w odniesieniu do flagowych produktów takich jak Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Adez, Monster, Powerade, Cappy, Kropla Delice, Kropla Beskidu, czy Burn.

Fot. Fotomohito

Każda sala jest urządzona zgodnie z charakterem danego napoju. W sali „Monster” postawiono na dynamiczny wystrój, ze stołem zespawanym z dwóch silników, fotelami dla graczy, charakterystycznym logo oraz grafikami na ścianach, podkreślającymi jej odważny styl.

Fot. Fotomohito

Sala „Horeca” ma na ścianach historyczne wycinki z gazet i grafiki na blachach. W sali „Adez” zamocowanie stołu do sufitu tworzy efekt lewitacji. „Kropla Delice” wyróżnia się stołem z naturalnego drewna i żywicy, natomiast sala „Kraków” ma stół z grafiką „Jesteśmy Stąd”. Szczegóły stanowią jeden z kluczowych elementów tego projektu.

Fot. Fotomohito
Fot. Fotomohito

Inwestor: Coca-Cola HBC Polska
Lokalizacja: Business Garden, Warszawa
Projekt: BIT CREATIVE w składzie: arch. Barnaba Grzelecki, arch. Jakub Bubel, arch. Anna Margoła
Zdjęcia: Fotomohito