Każda barwa to emocje, subiektywne i osobiste doświadczenie oraz zmysłowa podróż. Nic bardziej nie sprawia, że czujemy się swobodnie niż miejsce, którego styl jest odzwierciedleniem naszych własnych doznań, uczuć, wspomnień i potrzeb.
O zindywidualizowanym podejściu do urządzania wnętrz myśli marka Antonio Lupi, która nigdy nie podąża utartymi ścieżkami. Wprowadzając na rynek serie umywalek Ago, Catino, Urna i Verso pozwala klientom wybrać jeden z 31 kolorów ze swojej palety. Możliwe jest to dzięki innowacyjnemu materiałowi jakim jest Flumood, który powstał w wyniku nieustannych badań technologicznych. Choć już wcześniej umywalki były atrakcyjne wizualnie, odporne na codzienne użytkowanie i przyjemne w dotyku, to nowe produkty z Flumood jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby miłośników designu. A to dzięki wyjątkowo zróżnicowanej kolorystyce. Wszystkie barwne umywalki są malowane w lakierni w kolorze z palety Antonio Lupi. Pozwala to idealnie wpasować je w aranżację salonu kąpielowego, bądź też potraktować umywalkę jako wizualny kontrapunkt – kontrastowy element w całości wnętrza.
Kolejnym opracowanym przez włoskiego producenta tworzywem, otwierającym nowe możliwości w aranżowaniu łazienki, jest Cristalmood. To nowy rodzaj żywicy poliestrowej, do której dodawane są pigmenty. Materiał jest bardzo wytrzymały i daje połyskujący efekt. Z niego wykonana jest wanna Reflex, charakteryzująca się zgrabnym, prostym kształtem. Model dostępny jest w kilku kolorach, a jego niecodzienny design podkreśla gra świateł i refleksy wody widoczne przez lekko transparentną powierzchnię wanny. Dzięki zastosowaniu żywicy wanna jest o 30% lżejsza od modeli wykonanych z kompozytów jak Flumood lub Cristalplant. Z tego samego tworzywa wykonane są również umywalki z serii Albume.
Nowości Antonio Lupi są bez wątpienia otwierają całkowicie nowe możliwości w projektowaniu łazienki. Zrywają z konwencjami i zapraszają do okrywania kolejnych obszarówdla naszej kreatywności. Produkty Antonio Lupi obejrzeć i kupić można w showroomie MOOD.