Estetyczne wykorzystanie fototapety.

Wiadomo nie od dziś, że wielkie bannery reklamowe to w dużej mierze fototapety. Co jest ciekawe to na pewno fakt, że większość z nich nie różni się od tych, które można zamontować na ścianie. W zasadzie są takie same, a jedyna różnica między nimi to wykorzystanie innego kleju. Tematem tego krótkiego artykułu będzie estetyczne wykorzystanie fototapety na galach oraz imprezach, a także budynkach firmowych i centrach handlowych. Zapewne większość z Was tego nie wie, ale codziennie mijacie jakieś miejsca, gdzie ustawionych jest wiele fototapet.

Wyposażenie sali konferencyjnej

Większość firm posiada w swoim budynku sale konferencyjne, czyli miejsca spotkać wszystkich członków zarządu oraz ważniejszych klientów. W takiej sali odbywają się poważne rozmowy i często podpisuje się kontrakty. Wiele firm stosuje starą metodę upiększania swoich sal konferencyjnych. Na ścianach znajdują się fototapety z wizerunkiem samej firmy lub po prostu z logiem. Ta metoda upiększania znana jest od kilku dekad i do dzisiaj nikt nie planuje jej unowocześniać. Właściwie po co to robić, skoro coś działa doskonale przez wiele lat?

Duże imprezy

Większość celebrytów i celebrytek pozuje na ściankach. Pewnie się zastanawialiście z czego zostały wykonane te ścianki. Nie są to zwykłe kartonowe bannery, a w dużej mierze fototapety. Koszt ich wykonania jest bardzo niski i umieszczenie na drewnianych stelażach zajmuje co najwyżej kwadrans. To właśnie fototapeta jest elementem dekoracji imprezy przy której pozują nie tylko gwiazdy, ale przede wszystkim zwykli konsumenci. Podobnie jest zresztą na galach bokserskich. Aby sprzedać jakąś hitową walkę potrzebujemy ładnego bannera reklamowego. Przy okazji każdej konferencji prasowej promującej walkę widzimy bokserów siedzących przed fototapetami z ich wizerunkiem. To doskonały i tani sposób stworzenia ogromnego bannera, który zachwyci potencjalnych kibiców aby osobiście zjawić się na gali.

Centra handlowe

W centrach handlowych spotkamy najwięcej tapet z reklamowanym produktem. W zasadzie trudno znaleźć lepszy materiał na reklamę, bo jak zostało napisane – koszt wykonania fototapet jest bardzo niski i to najlepszy sposób promowania produktu. W każdy mieście znajduje się centrum handlowe i w każdym z nich przy sklepach zobaczymy małe tapety z reklamą produktu (zazwyczaj promocje). Są one mylone z drewnianymi bannerami, ale w rzeczywistości to nic innego jak ładne fototapety.

Jak zatem Państwo widzicie, fototapeta ma szerokie zastosowanie. Dom, firma, centrum handlowe czy wydarzenie sportowe to tylko kilka ze sposobów na wykorzystanie fototapet.