Mode:lina i Jabłka Adama.

Jabłka Adama to sklep z produktami firmy Apple, który mieści się w Poznaniu. Zamysłem właścicieli było stworzenie oryginalnego i świeżego wizerunku swojego biznesu, dlatego do pomocy wytypowali architektów z mode:lina,

którzy stworzyli ten niepowtarzalny projekt aranżacji wnętrza sklepu. Identyfikacja wizualna marki Jabłka Adama została od podstaw stworzona przez agencję MINIMA.

Inspiracją do stworzenia wnętrza była błyskotliwie wymyślona nazwa, która wzięła się z połączenia jabłek z nazwy marki Apple oraz imienia właściciela – Adama. Wątkiem głównym stały się wiec same owoce oraz wszystko co się do nich odnosi.

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-7
mode-lina-wnetrze-jablka-adama-10

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-9

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-8

Zwykły, banalny stół ekspozycyjny został zamieniony na mobilny stragan wykonany z drewnianych ram. Również wygląd punktu obsługi klienta zastąpiono wielką drewnianą ladą na kółkach. Do prezentacji produktów użyto drewnianych skrzynek na owoce, które znalazły się na sklepowej ścianie.

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-14

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-3

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-4

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-5

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-1

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-6

Jako że papierowe torby służą do pakowania jabłek, architekci wpadli na pomysł wykorzystania ich przy budowie instalacji na ścianach salonu. Powielone i nałożone jedna na drugą tworzą wyróżniający się i jednocześnie surowy, ekologiczny detal.

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-15

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-11

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-12


Wzdłuż okien projektanci umieścili wygodną ławkę z poduszkami, które ocieplają klimat sklepu i pozwalają na komfortowe spędzanie czasu w trakcie zakupów.

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-2

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-9

mode-lina-wnetrze-jablka-adama-13

OBIEKT: Jabłka Adama
AUTORZY PROJEKTU: Pracownia Architektoniczna mode:lina architekci
ZESPÓŁ PROJEKTOWY: Paweł Garus, Jerzy Woźniak, Kinga Kin
STATUS: Realizacja – Kwiecień 2014
POWIERZCHNIA: 60 m2
ZDJĘCIA: Marcin Ratajczak
BRANDING: MINIMA